2013. szeptember 22., vasárnap

Ásványbörze!

Hétvégén Pécsett voltam egy kedves ásványos-ékszeres ismerősömnél. Sok-sok apróságot és tapasztalatot cseréltünk, többnyire gyantaöntéssel kapcsolatban.

Emellett, voltam életem első áványbörzéjén, ahol sok-sok szépséget szereztem be:

Labradorit cabochon

Hematit bogyók, bigyók és kockák, valamint mágnesgolyók

Picúr Napkő bogyók

Lávakő bogyók, kockák és laposkák

Cápafogak, ebből a két sötét lefoglalva!

Korall "ágacska"

Dalmát Jáspis szett lesz belőle

Labradorit cabochon

Labradorit cabochon, elneveztem Pandora-nak (aki látta az Avatar című filmet, tudni fogja miért)

Találtam párt a Fluorit csúcsomnak (nem eladó!)

Megkövesedett, szívárványos Cleoniceras (nem eladó!)

Achát lapok

Achát medál
Ezekből előbb, utóbb sok-sok szépség készül majd, amikről persze pakolom fel a friss képeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése