2013. október 8., kedd

Alkotási "roham"

Múlt hétvégén nyelvvizsgán voltam, de egynlőre még nem tudom az eredményt, majd egy hónap múlva derül ki.

Hazatérvén és kifújván magam, - persze egy kiadós ebéd után... Mert megérdemlem! - leültem asztalomhoz, és gondolkodni kezdtem, hogy mit is kéne csinálni. Majd mint egy kis szikra pattant ki a fejemből, hogy könyvjelzőket. Azokból úgy is olyan kevés van. (És szó szerint kevés, mert akkor még max 5 db volt belőlük.)

Elő is kapartam a még külföldről rendelt, hatalmas mennyiségű könyvjelző alap csomagomat, majd szépen lassan elkezdtem párosítgatni a könyvjelzőket és a medálokat: virágos alaphoz pillangót, sellős alaphoz bogyón csücsülő sellőt, delfines alaphoz pálmafákat, vagy horgászt halacskával... Így született körülbelül 20-23 db elkészíteni való.

Szépen neki is kezdtem, de időközben, úgymond "pozitív rohamot kaptam". Egymás után pattantak ki a fejemből az újabbnál újabb ötletek, és megvalósításra váró alkotások, majd szó szerint egymást szülték az ötletek. Megcsináltam egy félét, annak született 2-3 testvére, ami nem ugyanaz, de hasonlít egy kis mértékben az elsőhöz.

Körülbelül 7 órát ültem az alkotásaim fölött, persze kaja szünettel együtt. Majd Szombat este 8-kor örömmel konstatáltam, hogy elfogyott az ötlet. Valamint az ujjamról a bőr. De a végeredmény mindenféleképpen megérte, hiszen 55 darab könyvjelzőt sikerült gyártanom, amiből néhányat meg is mutatok nektek.

De hogy lássátok a többit is, el kell látogatnotok a Facebook-os oladlamra:
Amel Design
Továbbá ezen az oldalon megtaláljátok a többi ékszeremet is, naprakészen. A konkurencia és a félreértések elkerülése érdekében viszont árak nélkül; affelől privát üzenetben, vagy e-mailben kell érdeklődnötök.

Az ígért néhány bemutató kép:

Jade és csiszolt üvegkristály

Pink Achát

Ónix és csiszolt üvegkristály

Jade bogyó és Howlit koponya, kereszt

Sárkány Achát és csiszolt üvegkristály

Ónix és csiszolt üvegkristály

Jade bogyón csücsülő sellő és csiszolt üvegkristály

Akvamarin

Howlit kereszt és csiszolt üvegkristály

2 megjegyzés:

  1. Nekem a pillangós könyvjelző a kedvencem, csak most könyvem nincs hozzá-újságba pedig nem illik ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te vagy a másokdik, aki elsőre a pillangóst szúrja ki, hogy az neki tetszik. De ne aggódj, az első nem versenytárs, Páromról van szó :D

      Törlés